12 Temmuz 2007 Perşembe

Hayal ve Gerçek 2. bölüm özeti - konusu

Hayal ve Gerçek”te bu hafta Gerçek, halen ölen eşi Hayal’in kendisine göründüğüne inanamamaktadır. Halusinasyon gördüğünü zannetmektedir.Bu arada Gerçek’in en yakın kankası Muzo’nun evini bu susuzlukta su basmıştır…Muzo, kapıcı İstimlak’la birlikte evini basan suyu boşaltmakla uğraşırken, Badire hanımla Firuze’nin Gerçek’e eş arayışları dur durak bilmeden devam etmektedir.Badire hanımla Firuze, geçen hafta korkutulduğu için Gerçek’in evinden kaçan Deli Ayfer’den özür dilemesi konusunda Gerçek’e baskı yapmaktadırlar…Hayal ise öbür dünya’dan tekrar gelir Gerçek’in yanına… Ve artık Gerçek kabul eder Hayal’in bir hayalet gelip gidebildiğini…Bu arada evini su bastığı için geceyi Gerçek’te geçiren Muzo, evdeki Hayal’i göremediği için kadınlar ve zamparalık hakkında ileri geri konuşmaktadır. Buna sinirlenen Hayal önce Muzo’yu sonra fani kocası Gerçek’i kendi yöntemleriyle cezalandırır… Üstüne üstlük eve Deli Ayfer, Firuze ve Badire hanımın gelmesiyle işler iyice karışır.

17 yorum:

Adsız dedi ki...

bu dizi gerçekten çooookkkk güzell yaa eskiden oynayan ruhsara benziyorrrrr kim çıkarmışsa aklına sağlık teşekkürler.

Adsız dedi ki...

çoookk güzellll bayıldımmm

Adsız dedi ki...

yasemin hadivent de çok güzell oynuyor sevdaçiçeğinide çok güzell oynamıştı yaa neden sevda çiçeğini kaldırdınızzz yaa off koyun da tekrar izleyelim veya ona yakın bi dizi koyun bu diziyi beğendim teşekkürler

Adsız dedi ki...

çok güzel bir dizi ama aynı eskiden oynayan rusal dizisinin aynısını yapmışsınız sadece oyuncu deyşik.

Adsız dedi ki...

ya abicim süper bu

Adsız dedi ki...

yaben zaten bu filme bayılıyodum ya

Adsız dedi ki...

bu film aynı mahsar ve ruhsar gibi ama ginede güzel bize ruhsar ve mahsar ı hatırlattı.

Adsız dedi ki...

niye bu dizi ruhsara benziyo anlamadım reytingler yüksek olsun diye mi başka bi neden mi var açıklık getirirseniz çok sevinirimmm

Adsız dedi ki...

hayal ve ger�ek �ok g�zel bir dizi ayr�ca cem k�l� ve yasemin hadivent �ok ba�ar�l�.in�allah bu dizi uzun �m�rl� olur.

Adsız dedi ki...

çok güzel bir dizi. ama aynı eskiden kanal d deki ruhsal dizisine benzemiş.

Adsız dedi ki...

üffffffffffffffff hep aynı şeyler hep aynı şeyler daha yeni diziler görmek istiyorum (kendi adıma konuşayım)bu dizi de ruhsarın tıpkısının aynısı yorumları da inceledim herkes (çoğunluk) bu dizinin ruhsar dizisine benzediğini iddia ediyor (zaten öyle)ya dizinin konusu değiştirilsin ya da yayında kaldırılsın bu dizi bence.zaten çok izleyen olmaz (ha ha ha ha sanki beni kim dinleyecek her şeyi boşu boşuna yazdım)

Adsız dedi ki...

ıy bok gibi

Adsız dedi ki...

malca bir film

Adsız dedi ki...

çok güzel bir dizi bence hayal ve gerçek birbirine çok yakışıyorlar.
ikisinide çok seviyorum.

Adsız dedi ki...

çok güzel bir dizi bence hayal ve gerçek birbirine çok yakışıyorlar.
ikisinide çok seviyorum.

Adsız dedi ki...

çok güzel bir dizi bence hayal ve gerçek birbirine çok yakışıyorlar.
ikisinide çok seviyorum.

Adsız dedi ki...

çok harika bi flim ya ben bayıldım. ama ruhsara çok benziyor. hem bide yasemin hadivet çok ama çok güzel oynuyor. onu tebrik ediyorum.

site ekle arkadaş TV

dizi izle oyun cep telefonu lazer epilasyon