20 Temmuz 2007 Cuma

Hayal ve gerçek 3. bölüm özeti - konusu

Hayal ve gerçek 3. bölüm özeti - konusu
Gerçek, şirket için önemli bir kampanyaya hazırlanmasına istemeden engel olan Hayal’le tartışır. Hayal yaptığı hatayı sihir yoluyla düzeltmeye çalışsa da işe yaramaz ve Gerçek işten atılma korkusuyla patronu Şerafettin’in karşısına çıkar. Badire ve Firuze zorla da olsa Gerçek’i, yeni gelin adayları olan bir kızla buluşmaya razı eder. Fakat Gerçek bir yolunu bulup randevuyu yarım bırakır. Bunun üzerine Badire ve Firuze, kızın hapisten yeni çıkmış bir abisi olduğu ve kardeşiyle evlenmezse Gerçek’i öldüreceği yalanını uydururlar. Hayal sayesinde annesinin hain planını öğrenen Gerçek de bir karşı plan hazırlar. Ne var ki hesaba katılmamış bazı sürprizler işleri karıştırır. Kapıcı İstimlak her zamanki gibi Firuze’yi evlenmeye ikna etmenin yollarını ararken, Deli Ayfer de Gerçek’i kendine aşık etmek için hamaratlığını sergileme çabasındadir.

12 yorum:

Adsız dedi ki...

bence güsel olmuş devamlı izleme fırsatım olmadı ama internetten bakamıyorum...

Adsız dedi ki...

bence ruhsar atlı dizinin nerdeyse aynısını yapmışsınız bu yüzden fazla sevilmicegini düşünüyorum ama ruhsarı bilmeyenler zevkle izler çünkü güzel bir dizi

Adsız dedi ki...

cok güzel bir dizi hic kacirmiyorum ve cok komik buluyorum ondan basarilar diliyorum

Adsız dedi ki...

diziyi sadece CEM KILIÇ İÇİN İZLİORUM ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK TATLI BENCE YADA ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK SEWDİM BİRİNE BENZEDİ İÇN BANA ÖLE GELİO

Adsız dedi ki...

diziyi sadece CEM KILIÇ İÇİN İZLİORUM ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK TATLI BENCE YADA ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK SEWDİM BİRİNE BENZEDİ İÇN BANA ÖLE GELİO

Adsız dedi ki...

Bence bu dizi çok güzel gerçek çok yakışıklı hayal ise çok güzel

Adsız dedi ki...

ÇOK GÜZEL FİLİM SİZİ SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

ÇOK GÜZEL FİLİM SİZİ SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

bence bu dizi çok güzel

Adsız dedi ki...

bence bu dizi çok güzel

Adsız dedi ki...

bence bu dizi çok güzel

Adsız dedi ki...

yaaa aarrtık bu demode oldu anlayın

site ekle arkadaş TV

dizi izle oyun cep telefonu lazer epilasyon